امام‌جمعه بردسکن گفت: مکتب شهید سلیمانی برخاسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است .
کد خبر: ۹۵۶۸۵۵۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ضمن تسلیت شهادت عده‌ای از هم‌وطنان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دشمن در جبهه مقاومت شکست‌خورده و لذا تمام تلاش نیروهای ما در کشور انتقام سخت از دشمنان و کوردلان داعشی و صهیونیست است .

 وی افزود: دشمنان بزدل بدانند، انتقام سختی را از آنان خواهیم گرفت و از خون زنان، مردان و کودکانی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیده‌اند نخواهیم گذشت.

 امینی بیان کرد: هرچند شهید سلیمانی در بین ما نیست؛ ولی مکتب او در مقاومت و مقابله با ستمگران، بسیار برنده‌تر و تیزتر از زمان حیات آن شهید بزرگوار عمل می‌کند.

 وی به مکتب حاج‌قاسم اشاره کرد و توضیح داد: تمام تلاش نیروهای امنیتی در شبانه‌روز گرفتن پاسخ دندان‌شکن از تروریست‌ها خواهد بود.

 خطیب جمعه بردسکن تصریح کرد: امروز به برکت مکتب ارزشمند شهید سلیمانی بسیاری از افراد تحت‌تأثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.

 وی با اشاره به اینکه شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ در جهان بود و جاذبه بی‌نظیری در میان امت اسلام و دافعه‌ای بزرگ‌تر در برابر دشمنان داشت، عنوان کرد: تعبیر مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع‌الشرایط از شهید سلیمانی به‌عنوان یک مکتب، بسیار قابل‌توجه است.

 امینی استکبارستیزی، را برخاسته از ویژگی مخالفت اسلام با هر گونه ظلم و ستم علیه دیگران و نیز ستم‌پذیری است نام برد و اذعان داشت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی نه‌تنها پرچم‌دار و نماد مبارزه با استکبار جهانی، بلکه یک تفکر استکبارستیزی بود، او شاگرد ممتاز مکتب روح‌الله بود که در مبارزه با استکبار، مرز نمی‌شناخت.

 امام‌جمعه بردسکن به بیش از ۲۰ مؤلفه مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: روحیه انقلابی حاج‌قاسم را مدنظر داشته باشید مکتب سلیمانی با تنبلی و کاهلی سازگار ندارد؛ لذا باید کسانی که در مسیر این مکتب گام بر می‌دارند، این چنین فردی باشند که شب و روز برایشان فرق نکند .

 وی ادامه داد: ولایت‌پذیری و اخلاص را می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین فضائل اخلاقی، بلکه اصلی‌ترین فضیلت اخلاقی شهید سلیمانی نام برد که در این راه آنچه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت .

 خبرنگار/علی نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها